1. Hoe gaat de betaling in zijn werk?
- Zodra u een bestelling plaatst, ontvangt u een bevestiging per
e-mail. Let op dat deze e-mail niet door uw spamfilter tegen wordt
gehouden.
- In deze bevestigingsmail vindt u het ordernummer, factuurbedrag en het rekeningnummer van Trollenwol.
- Bestellingen worden in behandeling genomen zodra uw betaling, onder vermelding van het ordernummer, is ontvangen.
- Als wij na een week geen betaling hebben ontvangen, gaan wij er van uit dat u van de bestelling afziet.
3. Wat zijn de levertijden?
-
Normaal gesproken gaat uw bestelling uiterlijk de (werk)dag ná
ontvangst van uw betaling op de post. Mocht onverhoopt een artikel niet
(meer) op voorraad zijn, nemen wij contact met u op over de verwachte
levertijd.
- Heeft u een vraag, of wilt u een artikel bestellen in een andere dan de getoonde kleurstelling, stuur ons dan een e-mail met uw wensen.
4. Wat zijn de verzendkosten?
- De bijdrage voor de verzendkosten bedraagt € 6,75 voor verzending binnen Nederland
5. Is mijn bestelling goed ontvangen?
- Als u twijfelt of uw bestelling goed is aangekomen, of het gewoon zeker wilt weten, neem dan contact met ons op.
6. Kan ik het afleveradres van het factuuradres laten afwijken?
- Het is op dit moment (nog) niet mogelijk een afwijkend afleveradres op te geven.
7. Kan ik ruilen of retourneren?
- U kunt binnen een week na ontvangst uw artikel
ruilen of retourneren. U hoeft geen reden te vermelden, maar wij stellen
dat wel op prijs. Stuur het artikel, in de originele
verpakking, retour naar: Trollenwol, Traaij 91, 3971 GD Driebergen. Wij zullen de artikel(en) omruilen of het aankoopbedrag retourneren.
- De kosten van retour zenden zijn voor rekening van koper.
|
|