Voorwaarden

1. Hoe gaat de betaling in zijn werk?
  • Zodra u een bestelling plaatst, ontvangt u een bevestiging per e-mail. Let op dat deze e-mail niet door uw spamfilter tegen wordt gehouden.
  • In deze bevestigingsmail vindt u het ordernummer, factuurbedrag en het rekeningnummer van Trollenwol.
  • Bestellingen worden in behandeling genomen zodra uw betaling, onder vermelding van het ordernummer, is ontvangen.
  • Als wij na een week geen betaling hebben ontvangen, gaan wij er van uit dat u van de bestelling afziet.

3. Wat zijn de levertijden?
  • Normaal gesproken gaat uw bestelling uiterlijk de (werk)dag ná ontvangst van uw betaling op de post. Mocht onverhoopt een artikel niet (meer) op voorraad zijn, nemen wij contact met u op over de verwachte levertijd.
  • Heeft u een vraag, of wilt u een artikel bestellen in een andere dan de getoonde kleurstelling, stuur ons dan een e-mail met uw wensen.

4. Wat zijn de verzendkosten?
  • De bijdrage voor de verzendkosten bedraagt € 6,75 voor verzending binnen Nederland

5. Is mijn bestelling goed ontvangen?
  • Als u twijfelt of uw bestelling goed is aangekomen, of het gewoon zeker wilt weten, neem dan contact met ons op.

6. Kan ik het afleveradres van het factuuradres laten afwijken?
  • Het is op dit moment (nog) niet mogelijk een afwijkend afleveradres op te geven.

7. Kan ik ruilen of retourneren?
  • U kunt binnen een week na ontvangst uw artikel ruilen of retourneren. U hoeft geen reden te vermelden, maar wij stellen dat wel op prijs. Stuur het artikel,  in de originele verpakking, retour naar: Trollenwol, Traaij 91, 3971 GD Driebergen. Wij zullen de artikel(en) omruilen of het aankoopbedrag retourneren.
  • De kosten van retour zenden zijn voor rekening van koper.